СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

 

Класи

5

6

7

8

9

семестри

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

Контрольні роботи у формі:

2

 

3

3

 

3

3

 

3

3

 

3

3

 

3

 

контрольного класного твору;

 

 

-

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

виконання інших завдань(тестів, відповідей на запитання тощо)

 

2

2

 

2

2

 

2

2

 

2

2

 

2

2

Уроки розвитку мовлення (РМ)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

4

5

4

5

4

5

У 8-9 класах з поглибленим вивченням світової літератури пропорційно збільшується кількість контрольних робіт та уроків розвитку мовлення  ( на розсуд вчителя визначається кількість і види контрольних робіт)

Класи

10

11

10

11

10

11

Рівень стандарту

 

академічний рівень

Профільний рівень

семестри

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

Контрольні роботи у формі:

контрольного класного твору;

виконання інших завдань(тестів, відповідей на запитання тощо)

2

 

1

 

1

2

 

1

 

1

2

 

1

 

1

2

 

1

 

1

3

 

1

 

2

3

1

2

3

 

1

 

2

3

1

2

    4

    1

    3

 

4

1

3

 

4

1

3

 

4

1

3

 

Уроки розвитку мовлення (РМ)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

2

(у+п)

   3

(1у+2п)

3

(1у+2п)

3

(1у+2п)

3

(1у+2п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

1

1

1

1

2

2

1

1

2

2

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

4

5

4

5

4

5

4

5

                             

 

Домашній контрольний твір не є обов’язковою формою контролю зі світової літератури.

Якщо такий вид контролю навчальних досягнень учнів, як домашній контрольний твір , залишений учителем, необхідно обрати таку форму творчої роботи ( наприклад, створення фанфіків тощо), щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання .

 

 

6. РОСІЙСЬКА МОВА

Видами оцінювання навчальних досягнень учнів з російської мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та державна підсумкова атестація.

Поточне оцінювання - це процес встановлення рівня навчальних досягнень учнів щодо оволодіння змістом предмета, уміннями й навичками відповідно до вимог навчальної програми.

Поточне оцінювання здійснюється у процесі поурочного вивчення теми. Його основними завданнями є: встановлення й оцінювання рівнів розуміння й первинного засвоєння окремих елементів змісту теми, установлення зв'язків між ними і засвоєним змістом попередніх тем, закріплення знань, умінь і навичок. Формами поточного оцінювання є індивідуальне, групове і фронтальне опитування; виконання учнями різних видів письмових робіт; взаємоконтроль учнів у парах і групах; самоконтроль тощо.

Для контрольної перевірки мовних знань і вмінь використовуються завдання тестового характеру, складені на матеріалі слова, сполучення слів, речення, груп пов'язаних між собою речень. Одиницею контролю є вибрані учнями правильні варіанти виконання завдань тестового характеру й самостійно дібрані приклади.

Оцінювання здійснюється таким чином, щоб за зазначену вище роботу учень міг одержати від 1 балу (за сумлінну роботу, яка не дала задовільного результату) до 12 балів (за бездоганно виконану роботу).

Контрольна перевірка з російської мови здійснюється фронтально та індивідуально.

Фронтально оцінюються: аудіювання, читання мовчки, диктант, письмовий переказ і письмовий твір, мовні знання і вміння.

Індивідуально оцінюються: говоріння (діалог, усний переказ, усний твір) і читання вголос (5 - 9 класи). Для цих видів діяльності не відводять окремого уроку Повторне оцінювання всіх видів мовленнєвої діяльності не проводять.

Перевірка мовних знань і вмінь здійснюється за допомогою завдань тестового характеру (на їх виконання відводиться 15 - 20 хвилин уроку) залежно від характеру виучуваного матеріалу. Решту часу контрольного уроку може бути використано на виконання завдань з аудіювання, читання мовчки.

Тематичну оцінку виставляють на підставі поточних оцінок з урахуванням контрольної (тестової) роботи з мовної теми. Оцінку за семестр виставляють на основі тематичного оцінювання.

Оцінювання говоріння, читання вголос (5 - 9 класи) здійснюється індивідуально шляхом поступового накопичення оцінок для того, щоб кожний учень (учениця) одержав(ла) мінімум одну оцінку за виконання завдань на побудову діалогу, усного переказу й усного твору. Для цих видів робіт не відводять окремого уроку, а оцінки виводять один раз на рік і виставляють у колонки без дати.

 

           I – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовою національних меншин;

         II-A – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 1 класу);

        II-Б – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 5 класу).

 

Для варіанту І.

Параметри

Перевірки

Клас, семестр

5-й

6-й

7-й

8-й

9-й

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

Знання з мови

та мовні вміння

4

4

4

4

4

4

4

4

4

4

Аудіювання

1

1

1

1

1

Говоріння:

Діалог

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

усний переказ

1*

1*

1*

1*

1*

усний твір

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

Читання:

вголос

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

Мовчки

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

Письмо:

слуховий диктант

 

-

 

1

 

-

 

1

 

-

 

1

 

-

 

1

 

1

 

1

зорово-слуховий диктант

-

-

1

1

Списування

1

1

письмовий переказ

1

1

1

1

1

письмовий твір

1

1

1

 

Для варіанта ІІ-А.

 

Параметри

Перевірки

Клас, семестр

5 кл.

6 кл.

7 кл.

8 кл.

9 кл.

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

 Знання з мови

та мовні вміння

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Аудіювання

1

1

1

1

1

Говоріння:

Діалог

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

усний переказ

1

1

1

1

1

усний твір

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

Читання:

Вголос

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

Мовчки

-

1

-

1

-

1

-

1

-

1

Письмо:

Списування

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

зорово-слуховий диктант

1

1

1

1

1

слуховий диктант

1

1

1

письмовий переказ

1

1

1

1

1

письмовий твір

-

-

-

 

Для варіанта ІІ-Б.

 

Параметри

Перевірки

Клас, семестр

5 кл.

6 кл.

7 кл.

8 кл.

9 кл.

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

 Мовні вміння

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Аудіювання

1

1

1

1

1

Говоріння:

Діалог

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

усний переказ

1

1

усний твір

-

1

-

1

-

1

Читання:

Вголос

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

Мовчки

1

1

-

1

-

1

-

1

Письмо:

Списування

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

1

 

 

 

зорово-слуховий диктант

1

1

1

слуховий диктант

1

письмовий переказ

1

1

1

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Російська мова (курс за вибором)

Перелік контрольних робіт

Параметри

перевірки

Клас, семестр

5 кл.

6 кл.

7 кл.

8 кл.

9 кл.

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

 Мовні вміння

1

1

1

Аудіювання

1

1

1

1

 

1

Говоріння:

діалог

 

-

 

1

-

1

-

1

-

1

-

1

усний переказ

1

1

усний твір

-

1

-

1

-

1

Читання:

вголос

  

  1

   

   1

   

   1

 

    1

   

   1

мовчки

-

1

-

1

Письмо:

списування

   

    1

    

   1

   

   

   

    

    

  

зорово-слуховий диктант

1

слуховий диктант

    

   

   

    

    

    

     1

   

    1

   

письмовий переказ

1

1

 

 

6.1.Російська мова у 10-11 класах

(для шкіл з навчанням російською мовою)

 

Форми контролю

Класи і семестри

10

11

I

II

I

II

Знання з мови та мовні вміння

1-2

1-2

1-2

1-2

Аудіювання

-

1

-

1

усний переказ

-

1

-

1

усний твір

-

1

-

1

Читання: мовчки

-

1

-

1

Письмо:

слуховий диктант

 

1

 

1

 

1

 

1

зорово-слуховий диктант

-

-

-

-

списування

-

-

-

-

Письмовий переказ

1

-

1

-

Письмовий твір

-

1

-

1

 

 

 

 

 

6.2.Російська мова.

(для шкіл з українською мовою навчання,

початок вивчення мов національних меншин з 1 класу)

видавничий дом « Букрек» 2005, Н.Ф Баландіна, К.В.Дегтярьова, С.О.Лебеденко )

 

 

Класи і семестри

 

10

11

I

II

I

II

Знання з мови та мовні вміння

1

1

1

1

Аудіювання

-

1

-

1

Говоріння:

діалог

 

-

 

-

 

-

 

-

усний переказ

-

1

-

1

усний твір

-

1

-

1

Читання:

*вголос

 

-

 

-

 

-

 

-

мовчки

-

1

-

1

Письмо:

слуховий диктант

 

-

 

1

 

-

 

1

зорово-слуховий диктант

1

-

1

-

списування

-

-

-

-

Письмовий переказ

-

-

-

-

Письмовий твір

-

1

-

1

 

6.3.Російська мова.

(для шкіл з українською мовою навчанням,

початок вивчення мов національних меншин з 1 класу) з кількістю годин за планом менш ніж 2 години на тиждень

( скорочена кількість видів контролю відповідно до програми видавничий дом « Букрек» 2005,

 Н.Ф Баландіна, К.В.Дегтярьова, С.О.Лебеденко )

 

Форми контролю

Класи і семестри

 

10

11

 

I

II

I

II

 

Знання з мови та мовні вміння

-

1

-

1

 

Аудіювання

-

1

-

1

 

Говоріння:

діалог

 

-

 

-

 

-

 

-

 

усний переказ

-

1

-

1

 

усний твір

-

1

-

1

 

Читання:

вголос

-

-

-

-

 

мовчки

-

1

-

1

 

Письмо:

слуховий диктант

 

-

 

1

 

-

 

1

 

зорово-слуховий диктант

-

-

-

-

 

списування

-

-

-

-

 

Письмовий переказ

-

-

-

-

 

Письмовий твір

-

1

-

1

 

 

   

6.4.Російська мова.

(для шкіл з українською мовою навчанням, початок вивчення мов національних меншин з 5 класу як предмета)

(програма видавничий дом « Букрек» 2006, І.П.Гудзик, В.О.Корсаков)

 

Форми контролю

Класи і семестри

 

10

11

I

II

I

II

Знання з мови та мовні вміння

1

1

1

1

Аудіювання

-

1

-

1

Говоріння:

діалог

 

-

 

-

 

-

 

-

усний переказ

-

-

-

-

усний твір

-

1

-

1

Читання:

    вголос

-

-

-

-

    мовчки

-

1

-

1

Письмо:

слуховий диктант

 

-

 

1

 

-

 

1

зорово-слуховий диктант

1

-

1

-

списування

-

-

-

-

Письмовий переказ

-

1

-

1