СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА
Класи |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||||
семестри |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
Контрольні роботи у формі: |
2
|
3 |
3
|
3 |
3
|
3 |
3
|
3 |
3
|
3 |
контрольного класного твору; |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
виконання інших завдань(тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Уроки розвитку мовлення (РМ) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
У 8-9 класах з поглибленим вивченням світової літератури пропорційно збільшується кількість контрольних робіт та уроків розвитку мовлення ( на розсуд вчителя визначається кількість і види контрольних робіт)
Класи |
10 |
11 |
10 |
11 |
10 |
11 |
||||||||
Рівень стандарту
|
академічний рівень |
Профільний рівень |
||||||||||||
семестри |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
||
Контрольні роботи у формі: контрольного класного твору; виконання інших завдань(тестів, відповідей на запитання тощо) |
2
1
1 |
2
1
1 |
2
1
1 |
2
1
1 |
3
1
2 |
3 1 2 |
3
1
2 |
3 1 2 |
4 1 3
|
4 1 3
|
4 1 3
|
4 1 3
|
||
Уроки розвитку мовлення (РМ) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
3 (1у+2п) |
3 (1у+2п) |
3 (1у+2п) |
3 (1у+2п) |
||
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
||
Домашній контрольний твір не є обов’язковою формою контролю зі світової літератури.
Якщо такий вид контролю навчальних досягнень учнів, як домашній контрольний твір , залишений учителем, необхідно обрати таку форму творчої роботи ( наприклад, створення фанфіків тощо), щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання .
6. РОСІЙСЬКА МОВА
Видами оцінювання навчальних досягнень учнів з російської мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та державна підсумкова атестація.
Поточне оцінювання - це процес встановлення рівня навчальних досягнень учнів щодо оволодіння змістом предмета, уміннями й навичками відповідно до вимог навчальної програми.
Поточне оцінювання здійснюється у процесі поурочного вивчення теми. Його основними завданнями є: встановлення й оцінювання рівнів розуміння й первинного засвоєння окремих елементів змісту теми, установлення зв'язків між ними і засвоєним змістом попередніх тем, закріплення знань, умінь і навичок. Формами поточного оцінювання є індивідуальне, групове і фронтальне опитування; виконання учнями різних видів письмових робіт; взаємоконтроль учнів у парах і групах; самоконтроль тощо.
Для контрольної перевірки мовних знань і вмінь використовуються завдання тестового характеру, складені на матеріалі слова, сполучення слів, речення, груп пов'язаних між собою речень. Одиницею контролю є вибрані учнями правильні варіанти виконання завдань тестового характеру й самостійно дібрані приклади.
Оцінювання здійснюється таким чином, щоб за зазначену вище роботу учень міг одержати від 1 балу (за сумлінну роботу, яка не дала задовільного результату) до 12 балів (за бездоганно виконану роботу).
Контрольна перевірка з російської мови здійснюється фронтально та індивідуально.
Фронтально оцінюються: аудіювання, читання мовчки, диктант, письмовий переказ і письмовий твір, мовні знання і вміння.
Індивідуально оцінюються: говоріння (діалог, усний переказ, усний твір) і читання вголос (5 - 9 класи). Для цих видів діяльності не відводять окремого уроку Повторне оцінювання всіх видів мовленнєвої діяльності не проводять.
Перевірка мовних знань і вмінь здійснюється за допомогою завдань тестового характеру (на їх виконання відводиться 15 - 20 хвилин уроку) залежно від характеру виучуваного матеріалу. Решту часу контрольного уроку може бути використано на виконання завдань з аудіювання, читання мовчки.
Тематичну оцінку виставляють на підставі поточних оцінок з урахуванням контрольної (тестової) роботи з мовної теми. Оцінку за семестр виставляють на основі тематичного оцінювання.
Оцінювання говоріння, читання вголос (5 - 9 класи) здійснюється індивідуально шляхом поступового накопичення оцінок для того, щоб кожний учень (учениця) одержав(ла) мінімум одну оцінку за виконання завдань на побудову діалогу, усного переказу й усного твору. Для цих видів робіт не відводять окремого уроку, а оцінки виводять один раз на рік і виставляють у колонки без дати.
I – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовою національних меншин;
II-A – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 1 класу);
II-Б – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 5 класу).
Для варіанту І.
Параметри Перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||
5-й |
6-й |
7-й |
8-й |
9-й |
||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
усний переказ |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: вголос |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: слуховий диктант |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
1 |
зорово-слуховий диктант |
- |
- |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
Списування |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
письмовий переказ |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
письмовий твір |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Для варіанта ІІ-А.
Параметри Перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||
5 кл. |
6 кл. |
7 кл. |
8 кл. |
9 кл. |
||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
усний переказ |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: Вголос |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: Списування |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
зорово-слуховий диктант |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
письмовий переказ |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
письмовий твір |
– |
– |
– |
– |
– |
- |
– |
- |
– |
- |
Для варіанта ІІ-Б.
Параметри Перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||
5 кл. |
6 кл. |
7 кл. |
8 кл. |
9 кл. |
||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Мовні вміння |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
усний переказ |
– |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
усний твір |
– |
– |
– |
– |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: Вголос |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Мовчки |
– |
1 |
– |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: Списування |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
зорово-слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
– |
слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Російська мова (курс за вибором)
Перелік контрольних робіт
Параметри перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||
5 кл. |
6 кл. |
7 кл. |
8 кл. |
9 кл. |
||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Мовні вміння |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
|
1 |
– |
Говоріння: діалог |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
усний переказ |
– |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
усний твір |
– |
– |
– |
– |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: вголос |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
мовчки |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: списування |
– |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
зорово-слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
6.1.Російська мова у 10-11 класах
(для шкіл з навчанням російською мовою)
Форми контролю |
Класи і семестри |
|||
10 |
11 |
|||
I |
II |
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
1-2 |
1-2 |
1-2 |
1-2 |
Аудіювання |
- |
1 |
- |
1 |
усний переказ |
- |
1 |
- |
1 |
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: слуховий диктант |
1 |
1 |
1 |
1 |
зорово-слуховий диктант |
- |
- |
- |
- |
списування |
- |
- |
- |
- |
Письмовий переказ |
1 |
- |
1 |
- |
Письмовий твір |
- |
1 |
- |
1 |
6.2.Російська мова.
(для шкіл з українською мовою навчання,
початок вивчення мов національних меншин з 1 класу)
видавничий дом « Букрек» 2005, Н.Ф Баландіна, К.В.Дегтярьова, С.О.Лебеденко )
|
Класи і семестри |
|||
|
10 |
11 |
||
I |
II |
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аудіювання |
- |
1 |
- |
1 |
Говоріння: діалог |
- |
- |
- |
- |
усний переказ |
- |
1 |
- |
1 |
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: *вголос |
- |
- |
- |
- |
мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: слуховий диктант |
- |
1 |
- |
1 |
зорово-слуховий диктант |
1 |
- |
1 |
- |
списування |
- |
- |
- |
- |
Письмовий переказ |
- |
- |
- |
- |
Письмовий твір |
- |
1 |
- |
1 |
6.3.Російська мова.
(для шкіл з українською мовою навчанням,
початок вивчення мов національних меншин з 1 класу) з кількістю годин за планом менш ніж 2 години на тиждень
( скорочена кількість видів контролю відповідно до програми видавничий дом « Букрек» 2005,
Н.Ф Баландіна, К.В.Дегтярьова, С.О.Лебеденко )
Форми контролю |
Класи і семестри |
|
|||
10 |
11 |
|
|||
I |
II |
I |
II |
|
|
Знання з мови та мовні вміння |
- |
1 |
- |
1 |
|
Аудіювання |
- |
1 |
- |
1 |
|
Говоріння: діалог |
- |
- |
- |
- |
|
усний переказ |
- |
1 |
- |
1 |
|
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
|
Читання: вголос |
- |
- |
- |
- |
|
мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
|
Письмо: слуховий диктант |
- |
1 |
- |
1 |
|
зорово-слуховий диктант |
- |
- |
- |
- |
|
списування |
- |
- |
- |
- |
|
Письмовий переказ |
- |
- |
- |
- |
|
Письмовий твір |
- |
1 |
- |
1 |
|
6.4.Російська мова.
(для шкіл з українською мовою навчанням, початок вивчення мов національних меншин з 5 класу як предмета)
(програма видавничий дом « Букрек» 2006, І.П.Гудзик, В.О.Корсаков)
Форми контролю |
Класи і семестри |
|||
|
10 |
11 |
||
I |
II |
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аудіювання |
- |
1 |
- |
1 |
Говоріння: діалог |
- |
- |
- |
- |
усний переказ |
- |
- |
- |
- |
усний твір |
- |
1 |
- |
1 |
Читання: вголос |
- |
- |
- |
- |
мовчки |
- |
1 |
- |
1 |
Письмо: слуховий диктант |
- |
1 |
- |
1 |
зорово-слуховий диктант |
1 |
- |
1 |
- |
списування |
- |
- |
- |
- |
Письмовий переказ |
- |
1 |
- |
1 |