I. ТИП І СТРУКТУРА УРОКУ:
Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми.
Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.
Час.
II. ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО:
Методика повторення, диференціація завдань.
Кількість задіяних перевіркою учнів.
Об'єктивність та аргументація оцінювання.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ:
Вимоги програми.
Науковість, зв'язок із життям, системність, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного.
Відповідність матеріалу меті та завданням уроку.
IV. МЕТОДИ НАВЧАННЯ:
Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма¬теріалами.
Обґрунтованість застосованих методів.
Активізація пізнавальної діяльності.
Використання інноваційних методик, поєднання їх з традиційними.
Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм роботи.
Самостійна робота учнів.
Методика контролю та обліку знань.
V. ЗАСВОЄННЯ НОВОГО:
Добір матеріалу для формування умінь та навичок.
Самостійна робота під час закріплення.
Зворотній зв'язок. Оцінювання відповідей.
VI. ЗАВДАННЯ ДОДОМУ:
Обсяг, характер і доступність матеріалу.
Наявність диференційованих завдань.
Місце домашнього завдання на уроці.
VII. ХАРАКТЕР ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ:
Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхньої мови, мислення.
Мова вчителя та загальний стиль його поведінки.
Організаторська, управлінська діяльність вчителя. Робота з різними групами учнів.
Діяльність вчителя як консультанта та координатора навчання.
VIII. ХАРАКТЕР ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:
Самостійна робота. Робота в групах.
Диференціація та індивідуалізація.
Активність мислення.
Розвиток психічної сфери учнів.
ІХ. РЕЗУЛЬТАТИ УРОКУ:
Підбиття підсумків.
Виконання плану.
Рівень досягнення мети.
Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.