I. ТИП І СТРУКТУРА УРОКУ: 

Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми.

Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.

Час. 

II. ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО:

 Методика повторення, диференціація завдань.

Кількість задіяних перевіркою учнів.

Об'єктивність та аргументація оцінювання. 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ: 

Вимоги програми.

Науковість, зв'язок із життям, системність, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного.

Відповідність матеріалу меті та завданням уроку.

IV. МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма¬теріалами.

Обґрунтованість застосованих методів.

Активізація пізнавальної діяльності.

Використання інноваційних методик, поєднання їх з традиційними.

Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм роботи. 

Самостійна робота учнів.

Методика контролю та обліку знань.

V. ЗАСВОЄННЯ НОВОГО:

Добір матеріалу для формування умінь та навичок.

Самостійна робота під час закріплення.

Зворотній зв'язок. Оцінювання відповідей.

VI. ЗАВДАННЯ ДОДОМУ:

Обсяг, характер і доступність матеріалу.

Наявність диференційованих завдань.

Місце домашнього завдання на уроці.

VII. ХАРАКТЕР ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ:

Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхньої мови, мислення.

Мова вчителя та загальний стиль його поведінки.

Організаторська, управлінська діяльність вчителя. Робота з різними групами учнів.

Діяльність вчителя як консультанта та координатора навчання.

VIII. ХАРАКТЕР ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:

Самостійна робота. Робота в групах.

Диференціація та індивідуалізація.

Активність мислення.

Розвиток психічної сфери учнів. 

ІХ. РЕЗУЛЬТАТИ УРОКУ:

Підбиття підсумків.

Виконання плану.

Рівень досягнення мети.

Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.