Оформлення сторінок класного журналу із зарубіжної літератури

1. На лівій сторінці журналу всі записи щодо контролю робляться  у формі називного відмінка, пишуться з великої букви, тема над датами не вказується.

2. На правій сторінці журналу в графі «Зміст уроку» після запису теми  та в графі «Завдання додому» після запису домашнього завдання ставиться крапка.

3. Поняття з теорії літератури та елементи компаративістики у графу «Зміст уроку» вносяться, але скорочення (ТЛ, ЕК) перед ними не пишуться:

Дата

Зміст уроку

           Завдання додому

 

 

Жанрова палітра фольклорної і літературної казки. Ознаки народної казки.

 

 

 

Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін..), їх характерні ознаки. Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).

 

4.Записуючи урок позакласного читання, вказуємо тему, а не лише назву твору та його автора. У графі «Зміст уроку»  запис має такий вигляд:

 

 

Позакласне читання № 1. Поезія А.Фета. Імпресіоністичні мотиви в ліричних творах митця.

 

5. Запис уроку розвитку мовлення:

 

 

РМ № 1-п. Написання асоціативного етюду, викликаного художніми образами з вивчених творів Ф.Кафки, Дж.Джойса.

 

6. Контрольна робота, що проводиться у формі тестів, відповідей на запитання тощо записується в графі «Зміст уроку» так:

 

 

Контрольна робота № 5. Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX століття.

 

( Форма проведення  вказується.)

7.Запис контрольної роботи, що проводиться у формі твору, має   наступний вигляд:

 

 

Контрольна робота № 1 (твір). Із літератури реалізму. Творчість Стендаля, Бальзака (теми на вибір).

 

Якщо тема твору пропонується одна, то приписка «теми на вибір» не вказується.

Оскільки на контрольну роботу, з обєктивних причин, відводиться один урок , у графі «Завдання додому» заняття, яке передує контрольному твору, учитель вказує тему або перелік тем (хоча б дві), за якими учень повинен підготуватися до письмової роботи.

8. У графі «Завдання додому» зірочкою позначаються індивідуальні, творчі завдання та завдання підвищеної складності. Диференціація завдань (поділ на групи) позначається великими літерами А, Б у порядку зростання складності завдань. Наприклад (10кл., 7кл.):

Дата

Зміст уроку

Завдання додому

 

 

 

Опрацювати матеріал підручника,с.113-121.*Підготувати мультимедійну презентацію «Л.Толстой – титан російської і світової літератури»(за бажанням).

 

 

 

 

А. Дібрати цитатний матеріал для характеристики образів Остапа і Андрія. 

Б. Скласти складний план порівняльної характеристики  образів Остапа і Андрія.

9. Над  графою «Завдання додому» перед  першим уроком I семестру вказуємо автора і назву підручника.

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Завдання додому

Ніколенко О.М. та інші. Світова література: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Грамота, 2013

1.      

 

 

 

2.      

 

 

 

 

Російська мова

 

Кількість і призначення зошитів з російської мови

Кількість робочих зошитів з російської мови -  два. Один зошит – якщо мова вивчається за рахунок варіативної складової як предмет (1 год. на тиждень), курс за вибором або факультатив. 

Для контрольних робіт  використовують  один зошит.

Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеним берегом) на 12, 18 або 24 сторінки .

Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього поточного навчального року.

Порядок перевірки письмових робіт

Оцінку за ведення зошита виставляють один раз на місяць окремою колонкою в журналі.

Виставляючи оцінку за ведення зошита, слід ураховувати такі критерії:

•   наявність різних видів робіт;

•   грамотність (якість виконання робіт);

•   охайність;

•   уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).

Ведення зошитів з російської мови  оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів.

Якщо російська мова вивчається як предмет, то в  5 класі в першій чверті  в зошитах для навчальних класних і домашніх робіт  перевіряється кожна робота;

у 5 класі, починаючи з 2-ї чверті, і в 6 класі – двічі на тиждень;

у 7 – 9 класах – 2 – 3 рази на місяць;

у 10 – 11 класах – двічі на місяць.

Орфографічний режим

Записи в зошиті учні виконують кульковою ручкою із синім чорнилом чи його відтінками (для оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).

Між класною і домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).

 

Дату класної, домашньої та контрольної роботи записують словами.

1. На лівій сторінці журналу всі записи щодо контролю робляться  у формі називного відмінка, пишуться з великої букви, тема над датами не вказується.

2. На правій сторінці журналу в графі «Зміст уроку» після запису теми  та в графі «Завдання додому» після запису домашнього завдання ставиться крапка.

3. Контрольна перевірка знань з мови та видів мовленнєвої діяльності (окрім контрольного переказу та контрольного твору) займає не весь урок, а частину його. Друга частина уроку буде присвячена роботі над певною темою. Це може бути тема як з мовленнєвої , так і з мовної лінії програми.

4.  Ліва сторінка     (8 клас, курс 1-11, 2 год. на тиждень)

Прізвище,

імя учня

04

 

 

 

 

 

09

27

 

 

 

 

 

09

Зошит

02

 

 

 

 

 

10

23

 

 

 

 

 

10

Мовні уміння і навички

25

 

 

 

 

 

10

Зошит

Тематична

06

 

 

 

 

 

11

Зорово-слуховий диктант

29

 

 

 

 

 

11

Зошит

20

 

 

 

 

 

12

Мовні уміння і навички

27

 

 

 

 

 

12

Зошит

Тематична

I семестр

Скоригованп

 

1

Брень

Іван

 

7

 

8

 

8

 

8

 

9

 

8

 

8

 

7

 

8

 

9

 

7

 

7

 

8

 

8

 

7

 

7

 

7

 

7

 

7

 

 

                                               

5.  Права сторінка

 

 

06

 

   11

Контрольний зорово-слуховий диктант.

Читання вголос  неадаптованого  діалогічного тексту художнього стилю.

Виконати….

 

6.Записи в контрольних зошитах:

                                       Двадцать третье октября

                                      Проверка знаний по языку

                                                     Глагол

                                                     Тест

*************************************************************

                                               Шестое ноября

                                  Зрительно-слуховой диктант

                                                Черное море

7. Не допускається проведення двох видів контролю на одному уроці.

8. При написанні контрольного письмового переказу (твору) у графі «Зміст уроку» робиться запис:

 

 

Контрольний письмовий переказ (твір).

 

9. Види контролю, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом навчального  року (позначені в таблиці зірочкою), записуються на лівій сторінці журналу на початку II семестру.

10. Фронтальна перевірка з аудіювання та читання мовчки  проводиться один раз на рік наприкінці II семестру.

11. Семестрова оцінка оголошується учням за три дні до кінця семестру. З урахуванням цього треба планувати дату контрольної роботи.

12. Над графою «Завдання додому» перед  першим уроком I семестру вказуємо автора і назву підручника.

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Завдання додому

Баландіна Н.Ф. та інші. Російська мова: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2013

1.       

 

 

 

2.